رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «راهکار تقویت حافظه»
صدا: محمد رضا رضائیان
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «توسعه مهارت های ارتباطی با دیگران»
صدا: احمد دباغ
مهدی شعبانی
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «آیا ما به مدرک دانشگاهی نیاز داریم؟»
صدا: سید حسین سلطانیان
مائده فهیمی
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

رسانه

مطالب تصادفی

آیلتس (IELTS)

آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی است و از این نظر در برابر تافل که آزمونی آمریکایی است قرار می‌گیرد.

این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و استرالیا و مراکز مجاز برگزاری در سراسر دنیا برگزار می‌شود که در سال 1989 سراسر جهان به عنوان آزمونی استاندارد و جهانی که توانایی‌های لازم برای برقراری ارتباط در زبان انگلیسی را می‌سنجد، مورد پذیرش قرار گرفته است.

شرکت در آزمون آیلتس راهگشای فرصت‌های بسیاری است. مدرک آیلتس برای زندگی، تحصیل و کار در 140 کشور جهان به کار می‌آیند.

بیش از 8000 سازمان، شامل موسسات دولتی ، آموزشی و شغلی از جمله بیش از 3000 موسسه و دوره آموزشی در ایالات متحده آمریکا پذیرای مدرک آیلتس هستند. همچنین مدرک آیلتس در کشورهایی که در امور مهاجرین از آن استفاده می‌کنند، جزو مدارک مورد قبول برای مهاجرت به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که مدت زمان اعتبار نتایج آزمونآیلتس، همانند آزمون تافل، دو سال می‌باشد.

آزمون آیلتس از 4 بخش شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده است. کل آزمون دارای دو مدل آکادمیک Academic و عمومی General Training است که مدل آکامیک ویژه افرادی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند و افرادی که به منظور گذراندن دور‌های کوتاه مدت فنی و حرفه ای، اخذ دیپلم، کار و یا اقامت قصد سفر به کشورهای انگلیسی زبان و یا اروپایی را دارند، بایستی در این آزمون شرکت کنند.

نمره بندی این آزمون از 0 تا 9 می‌باشد که به طور معمول سطح 5 متوسط و 6 به بالا خوب تلقی می‌شود. این آزمون نمره قبولی یا مردودی ندارد بلکه متقاضیان با توجه به نمره مورد اعلام از سوی مرکزی که قصد پذیرش در آنجا را دارند بایستی به آن نمره دست یابند.

زبانکده عرفان از بهترین مراکز برگزاری دوره‌های IELTS در استان قم، با بکارگیری برترین اساتید افتخار همراهی شما عزیزان را از ابتدا تا رسیدن به نتایج دلخواهتان دارد.

مطالب مرتبط