رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «راهکار تقویت حافظه»
صدا: محمد رضا رضائیان
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «توسعه مهارت های ارتباطی با دیگران»
صدا: احمد دباغ
مهدی شعبانی
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

پادکست رادیویی با موضوع «آیا ما به مدرک دانشگاهی نیاز داریم؟»
صدا: سید حسین سلطانیان
مائده فهیمی
میکس: حسن نادری
رادیو عرفان

رسانه

مطالب تصادفی

معرفی دوره بزرگسالان Top Notch

معرفی دوره

Top Notch

به‌طور کلی سطح کتاب‌های Top Notch از مقدماتی تا پیشرفته را در برمی‌گیرد و به نحوی گردآوری و طراحی شده است که تمام زبان‌آموزان از مقدماتی تا پیشرفته می‌توانند از آن بهره ببرند.
 هر سطح نیز دو مجموعه کتاب دارد که با نام‌های کتاب A و کتاب B از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

به طور کلی کتاب تاپ ناچ در آخرین ویرایش منتشر شدۀ خود، 8 سطح را در بر می گیرد:

Top Notch Fundamentals A
Top Notch Fundamentals B

Top Notch 1A

Top Notch 1B

Top Notch 2A

Top Notch 2B

Top Notch 3A

Top Notch 3B

در مجموعه Top Notch به تمام مهارت‌های چهارگانه یعنی خواندن، صحبت‌کردن، نوشتاری و شنیداری پرداخته شده‌، اما قسمت حائز اهمیت این مجموعه، مهارت صحبت‌کردن و شنیداری است. تمرین‌های کارمحور واقعی کتاب، زبان‌آموزان را در موقعیت‌های کاربردی گوناگون قرار می‌دهد و به آنها را در زمینه صحبت‌کردن درمورد مسائل روزمره و تخصصی آماده می کند. یکی از ویژگی‌های ارزشمند کتاب، قراردادن کلمات و جملات کاربردی در مکالمه‌های کوتاه است .

این مجموعه از بخش های مختلفی تشکیل شده است:

Vocabulary-Conversation-Grammar-Pronunciation-Listening

 : Vocabulary

دراین بخش به آموزش لغات وعبارات کاربردی درباره ی موضوع خاص پرداخته می شود

: Conversation

در این قسمت با توجه به موضوع درس عبارت های مهم و کاربردی و نحوه برقراری ارتباط بین کارکتر ها به همراه با فایل صوتی از طریق مکالمه در محیط طبیعی آموزش داده می شود

: Grammar

در بخش دستور زبان زبان آموزان با مشاهده توضیحات دقیق گرامری، انجام تمرین و مثال ها قادر خواهند بود از لغات و گرامر مربوطه به بهترین شکل استفاده کنند

  : Pronunciation

یادگیری تلفظ یک زبان خارجی مانند یک فرد بومی سخت است اما غیرممکن نیست. هرچقدر تلفظ تان بهتر باشد ، مردم بهتر حرف شما را میفهمند و شما هم حرف آنها را راحتتر متوجه میشوید .در این مجموعه توجه خاصی به تلفظ صحیح و شیوه درست ادای جملات شده است.

: Listening

با توجه به این اصل که برقراری ارتباط یک امر دوطرفه می باشد و شما در ارتباطات روزانه خود علاوه بر نقش گوینده نقش شنونده را نیز دارید،می توانیم به اهمیت Listening در آموزش زبان پی ببریم. مهارت شنیداری در فرآیند مکالمه به عنوان روشی برای برقراری ارتباط با دیگران از ضروری ترین مهارت هایی است که باید در آن حسابی ماهر شوید

  • The six-level Top Notch program makes English unforgettable through multiple exposures to language, numerous opportunities to practice it, and systematic and intensive recycling. Goals- and achievement-based lessons with can-do statements enable students to confirm their progress.

 

  • Top Notch prepares students to communicate in English with a diverse array of speakers around the world who have a wide range of native and non-native accents. An emphasis on cultural fluency enables students to navigate the social, travel, and business situations that they will encounter in their lives.

 

مطالب مرتبط